Základy propagace školy a její variabilita

Mgr. Lenka Polášková

Zveme vás na zcela unikátní pilotní webinář zohledňující specifika vyplývající z praxe škol, který se specializuje na propojení problematiku managementu škol a marketingu. Rovina managementu znalostí a oblast marketingové komunikace klade v současné době mimořádný důraz na nezbytnost rozšiřování kompetencí vedoucích pedagogických pracovníků napříč všemi typy a stupni škol a samozřejmě také školských zařízení. Důležité jsou tyto kompetence také u studentů různých typů oborů zaměřených na pedagogiku.

Úterý 10.12.2024

15:00 - 17:00

67 volných míst

Garance

Webinář vám poskytne metodickou podporu v oblasti kroků směřujících ke zlepšení, vyšší efektivitě a dosahování cílů v rovině managementu a základů marketingové komunikace. Segment školství je naprosto specifický a nelze tedy uplatňovat všechny nástroje, které by byly relevantní v segmentu obchodu, služeb a podnikání. Cílem je účastníky inspirovat a podporovat, sdílet s nimi zkušenosti a současně poskytnout dostatek prostoru pro zamyšlení nad řízením směřujícím „ke změnám“ a strategií „učící se organizace“.

Školství je v rovině sdílení know-how stále na své pomyslné startovací čáře.

Na webináři se dozvíte:

  • Jak připravit výchozí strategickou analýzu.
  • Jak pracovat s variabilitou propagace a její možnosti v segmentu školství.
  • Rizika, možnosti a limity reklamy.
  • Jak důležitá je public relations (vztahy s veřejností).
  • Jak pracovat s konceptem obsahu webové prezentace školy.
  • Jak pracovat s marketingovým mixem.
  • Proč je užitečné se i v „běžné“ mateřské nebo základní škole orientovat v základech marketingu.

Komu je webinář určen:

Webinář zahrne základní metodiku z oblasti a marketingové komunikace a je vhodný také pro zástupce lesních mateřských škol, dětských skupin nebo školských zařízení. Je užitečný pro začínající vedoucí, pedagogické pracovníky.

Přihlásit